نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تفاوت بزرگ شیوه انتقال ام باپه و رونالدو به یوونتوس

تفاوت بزرگ شیوه انتقال ام باپه و رونالدو به یوونتوس

 

چیرو ونه‌راتو روزنامه‌نگار و كارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا در گفتگو با calciomercato به شایعات روزهای اخیر در خصوص احتمال جذب كیلیان ام‌باپه توسط یوونتوس واكنش نشان داد.

 

 

پروژه ترانسفرینگ كیلیانام‌باپه به یوونتوس یك عملیات غیرممكن برای بانوی پیر است و طرفداران نباید به شایعات پیرامون او و باشگاه محبوب‌شان به همین راحتی‌ها دل ببندند. اگر ستاره‌ای مثل كریستیانو رونالدو به یووه آمد باید شرایط این انتقال را فراموش نكرد؛ رونالدو در 33 سالگی و پس از رضایت رئال‌مادرید و فلورنتینو پرز به تورین آمد؛ روالی كه برای ام‌باپه فراهم نیست.
معتقدم پی‌اس‌جی بعید است تن به فروش ستاره نوظهورش دهد. از طرفی هر تیمی نیز توان پرداخت مالی خرید بازیكنانی نظیر ام‌باپه و نیمار را ندارد، مخصوصاً آنكه پرداخت دستمزد بالا و همزمان به بازیكنان در تیمی مثل یوونتوس كمی بعید به نظر می‌رسد. با تمام این حرف‌ها اما آینده غیر قابل پیش‌بینی است و برای دیدار با آن فقط باید صبر كرد.

 

گفتنی است روزنامه la Repubblica نیز چند روز پیش با انتشار خبری ادعا كرده بود؛ آندرا آنیلی از فابیو پاراتیچی خواسته تا احتمال انجام انتقال كیلیان ام‌باپه به یوونتوس در تابستان 2019 را بررسی كند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: